csokis kókuszos muffin


  • 15 dkg puha vaj
  • 10 dkg cukor
  • 1 tasak vaníliás cukor
  • 3 egész tojás
  • 1/2 tasak sütőpor
  • 15 dkg liszt
  • kakaópor, kókuszreszelék (nem mértem, meglódítottam a zacskót, de irányadónak legyen mondjuk 2-2 evőkanál)
  • pár evőkanál tej
A sütőt bekapcsoltam 180°C-ra, pont addigra melegedett be, mire kikanalaztam a formába a tésztát. Egy nagy tálban a vajat, cukrokat, sütport, tojást, kakaóport, kókuszreszeléket összekevertem, a végén hozzáadtam a lisztet, kevés tejjel lazítottam a tésztát, aztán a papírkapszlis muffinsütőbe kanalaztam a masszát, kb. 3/4 magasságig. A tetejükre még kis kupac kókuszsipkát szórtam, szépen megpirult sütés közben. 20 perc alatt megsült, de érdemes tűpróbát végezni.

http://www.urban-eve.hu/2012/11/07/csokis-kokuszos-muffin